کد خبر: 1140513
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
فرماندار قزوین گفت: حضور مردم در ارکان مهم تصمیم‌گیری و اجرا از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم است و فعالیت های بسیج سازندگی می تواند الگوی موفق این مردمی‌سازی و اهمیت دادن به تخصص و تعهد گروه های مردمی در قالب بسیج است.
زارع

 

عباس کاظمی فرماندار قزوین در حاشیه بازدید از سازمان بسیج سازندگی استان قزوین اظهار داشت: امروز بسیج سازندگی به عنوان یک ستون مستحکم در حمایت از دولت با اتصال به بدنه کارشناسی مردمی توانسته بارهای سنگینی که سال‌های سال بر زمین مانده بود را بردارد و کارهای ناممکن را به سرانجام برساند.

 

وی با بیان اینکه سطح پروژه‌های انجام شده توسط بسیج سازندگی در شهرستان قزوین یک سطح مترقی و قابل اتکاست، اضافه کرد: امروز این نهاد مقدس سخت ترین پروژه ها را با مدیریت و کار اصولی با کمترین هزینه ممکن به سرانجام می رساند و هر روز شاهد خبرهای خوش از پایان پروژه ها در اقصی نقاط شهرستان توسط بسیج هستیم.

 

فرماندار قزوین مدل کار بسیج سازندگی را حلقه گمشده مردمی سازی فعالیت ها در دولت های گذشته خواند و گفت: اگر می خواهیم بدون بزرگ کردن دولت به توان متخصصین، فعالین و دلسوزان در اقشار مختلف مردم دست پیدا کنیم باید دنبال مسیرهای نو باشیم که قطعاً ظرفیت عمومی بسیج یکی از این راه‌های امتحان شده و موفق است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار